loading...
בانلوב جـבیـב تریטּ اهــنگ هــاۓ بلوچۓ و ᓅـارωـۓ
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط javadstar در تاریخ 1393/09/27 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

سلام یه پیشنها دارم برات
من به تازگیی با بزرگترن سایت ها همکاری میکنم
مثل تهران موزیک بیاتو بیر موزیک آونگ موزیک دبل موزیک بیاتوموزیک وخیلیایه دیگه
همون طور که خودت میدونی هزینه پحش تک آهنگ قط تو یکی ازینا مثل آونگ موزیک بیتر از50 هست ولی من این کارو باقیمت25 انجم میدم به طور متوسط اگه هزنه گزاشتن آهنگ تو فقط سایتایه که نام بردم به طور همزمان بشه 350 من این کارو به220 میکنم خواستم اگه میخوای تو یه بنری چیزی تو سایتت بزار نویس مثلا پخش همانهگ موزیک شما در معتبر ترین سایت های موزیک بعد مثلا از خوانندها 300یا250 هرچی یخوای بگیر فقط220 بده به من اینطوری یه کسب درامدی هم میشه برات
برای موزیک ویو هم واسه هر سایت باید60به من بدی و هرچی میخوای بگیری از خواننده ها واسه البومم باید80 بدی بهم
این عکس تعرفه هایه تبلیغ فقط تو سایت آونگ موزیکه که نسبتا ارزون تره
http://avangmusic602.com/wp-content/uploads/cache/remote/dl-avang-us/119819552.png
اینم عکس پنل مودیریت منه تو هین اونگ که فک نکنی درغ میگم
http://s5.picofile.com/file/8156566976/panel.png

به هر خال جوابت چه مثبت وچه منفی بود منتظزم حتما خبر بدی
http://www.dabelmusic.ir

id yahoo:javadstar10


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 1,855
  • بازدید کلی : 34,894
  • کدهای اختصاصی